Islamic : Air Tawar+Air Masin


Surat al-Furqan ayat 53 :
"Dan, Dialah yang menciptakan dua laut mengalir (berdampingan) yang satu tawar lagi segar dan yang lainnya masin lagi pahit. Dan Dia jadikan antara kedua-duanya dinding dan batas yang menghalanginya.”







Alhamdulillah, 1001 keajaiban dunia yg kita renung2 dan timbang2kan. Aku terkesan dgn penemuan benda2 yg miracle mcm ni. Sungguh kita sendiri x sangka, benda2 mcm ni, wujud dalam dunia ni, cuma usaha kita (manusia) sendiri, untuk mencari kebenaran-Nya. That all for this entri. Aku cuma quote ape yg sudah ade dalam internet. Ada antara kita yg dah bace post ni kat blog lain, tp aku tetap nk post pada blog aku, biar la ia kekal dalam blog aku selamanya. Credit to OH!TIDAK for a great post. Tq, Hut HuB !!



0 comments:

Post a Comment

 

© DrKapak
Revolution Elements by Blozard. Original WP theme by Jason Schuller | Distributed by Deluxe Templates