*H!^R#4x7!?....dompet aku!!

Salam semua peminat2...

trima kasih aku ucapkan pada rahim, along, angah, achik, ibrahaim, zainal dan syed (sape dieorg ni?, aku x knal) sbb korang la blog aku ni dikunjungi org. haha

Ok, entri kali ini aku tujukan khas buat insan2 yg bosan. Cuba untuk berkongsi pandangan. Mainly, entri kali ni berkisarkan tentang sumthing pada diri aku. Sedang aku duk sibuk2 susun duit kertas RM50 dlm dompet aku (banyok duit aku tuh "~wei,kalu banyak duit, x kan gune BLOG FREE kowt~"), aku terkesan untuk tgk ape yg ade dlm dompet aku. Ye la, dah brape tahun x service dompet.

Selain dari duit RM50 yg tersusun, ade jgk not RM1 dan RM5 lama dlm dompet aku. Selain itu juga, ade gak kertas surah Al-Anam :6 dan juga gambo2 ibu n ayah aku. Dilepet-tan terakhir dompet aku, ade jugak resit lesen aku dulu (mane tahu resit tu boleh claim duit ke).

On the other way, yg menarik perhatian aku

..........
ade lah name2 kad yg secara x sedar aku terkumpul start dari aku blaja dulu (mcm sekarang ni ko dah keje aje). Ade yg berguna dan ade yg aku x gune. Ada yg buruk dan ade yg menarik. Perniagaan Bateri dan Letrik=Ni aku dpt mse nk tukar lampu brek & lampu kelip2 kete aku. Swatch=Ni mse aku beli jam tahun lepas. Syarikat Kamal=Tempat supplier buku2 ilmiah perubatan aku. Top Mix=Aku tukar radio player kete aku. Jawhari Vet. Care=Ni pulak tempat aku beli ubat untuk kuching aku. Tune hotel=Aku melawat kat KL ari tuh. CVK printing=Ni tmpt student batch aku print nota lecturer (wei,ade amoi cun kowt kt sne). Herbalife=Membe aku jual(entah boleh percaya ke x). MRC president=Ni, kad ketua mahallah aku(asrama), buat rapat ngn senior sbb nk dpt pangkat nnt,hahaha. Micro Genius=Ni pulak tmpt aku beli broadband student package. Lastly, MY-T=Hah, yg ni aku nk promote. Dulu, aku ade buat baju club and aku buat dgn depa la. Best n Murah. Aku puas hati dgn diorang. Aku rekemenkan korang buat baju dgn die. hahaha....(wei,dpt komisen aku nieh).

Kadang2 terfikir, 1 per 1, mane la aku dapat semua ni. Aku sure, korang pun ade jgk simpan kan benda2 x guna ni (walau scara sengaja @ tak). Kite tentu kate, "alah benda ni bukan aku gune pn, nnt, kalu aku nak tahu, aku search je dalam tenet, semua ada". Hah!, anda silap, ternyata pandangan anda meleset. Simpan aje semua name card tuh, sbb 1 ari nt, it worth for u. x kesah la waktu tu korang xda tenet ke @ korang nk simpan bwat name card collection ker.wakaka..

Tu saje untuk entri kali ni, hah..kalu ade ape2, nk tahu ape2 comment la. Bereh, selamat membaca, teruskan dgn blog percuma ini.tq....Hut HuB !!


1 comments:

Post a Comment

 

© DrKapak
Revolution Elements by Blozard. Original WP theme by Jason Schuller | Distributed by Deluxe Templates